jippikayjei.

Godkväll hörrni! Sjukt opepp och tröttheten bara drog över mig. Jag som skulle på söndagsklubben idag. Ligger istället hemma ensam och bara chillar i soffan. Lyssnar på lugn musik och äter vindruvor och nötter. Min vackra pojkvän jobbar som vanligt.
Det är två saker som jag har glömt att berätta för er, det ena håller jag nog hemligt tills jag vet om jag får det ;) hehe och det andra är att jag ska till London den 1 september. Jag är så sjukt taggad inför några feta dagar med shopping att ni anar inte. Kom gärna med tips till mig för jag har aldrig vart där förut.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Wille :)

Hej hej! <3

2010-08-15 @ 21:14:03
Postat av: Din Älskling

Big Ben ska va fin o kolla på =)

2010-08-16 @ 00:24:31
Postat av: Din Morbror

Hej Johanna!

Harrods lilla butik...:-)

Vaxkabinettet,säkert dyrt att gå in men kul att ha sett.

http://soockertoopp.blogg.se/category/shopping-guider.html

En sajt jag hittade.

Ha det så bra

2010-08-16 @ 08:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0