A song for you.

Gårdagen var fantastiskt rolig, jag älskar min pyttelillalillasyster som var med oss ute igår. Nästa gång får jag nog dra en burka över henne så hon kan stå och dansa lite med mig, killarna är som galna i min fantastiskt söta syster <3 Lite kärlek till dig så här på en måndag. Det behöver man ibland :)
Bilderna på mig förövrigt ser nog värre ut än vad jag faktiskt mår idag. Helt okej faktiskt. Ska snart åka och hämta våran sänggavel. bättresentänaldrig.

Efter det kanske vi drar till Ikea och köper sängben. Får se. Vi har även köpt lampor till hallen idag.
Bitarna börjar falla på plats.

Kommentarer
Postat av: sis!

Åh, UNDERBARA Du! en air hug kommer HÄR! 0---|---0

2010-07-19 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0