pumpitup.

Godmorgon. Just nu hade jag önskar att detta var en dold dagbok, så jag bara kunde skriva ner all min ilska jag känner just nu. För tusan vad irriterad jag är. Det hade nog visserligen vart rätt intressant att läsa för er, men så kul ska vi inte ha det.
Nej, får åka till gymmet och få ut alla mina aggretioner istället. Rygg, bröst och antingen ben eller ett HIIT pass. Får se vad jag känner för. Jag tänkte nämligen skita i att träna triceps ett tag, läste på en tjejs träningblogg att hon upplevde hennes armar som "feta" när hon tränade triceps. Precis mitt problem. Därför struntar jag i det lite, så får vi se hur det blir. Tror iofs att man får tränat dom lite iallafall. Men ändå. Så gör jag så även ben idag får jag ju gjort hela kroppen denna veckan.
En töntig låt som gör mig på bra humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0