sermanpå.

Halllo!! Jag tänkte ge mig på att börja blogga igen alltså, mest bara för att skriva av mig lite. Sen måste jag erkänna att jag verkligen går runt och gör blogg inlägg i huvudet?! Ganska så sjukt, så nu kände jag att det var dags. Kort och gott har jag precis flyttat till Stenungsund i världens finaste längenhet med världens finaste Stefan, jag jobbar på Ica och kör bil på Wallhamn, jag älskar att shoppa, dock för tillfället blir det bara möbler och inredning. Vilket jag så smått tänkte visa er i bloggen.
Känns ju som en bra inledning att visa er våran èntre, jag och Stefan har varit på Kullens och handlat blomsterjord, blommor och söta trädgårdshandskar, därmed planterat allt själva :)
Sådär ja, nu ska jag bara försöka fixa en finare styling på bloggen, sen så :)
/ Jos

Kommentarer
Postat av: Anki Josefsson

Jättefina blommor till en fin lägenhaet:-) Lycka till med inredning och allt

2010-06-09 @ 11:46:30
Postat av: Anonym

jag e där nu!

2010-06-09 @ 15:13:15
Postat av: fanny

glömmde skriva mitt namn...Jag har lika dana hanskar som stefan har på sig....

2010-06-09 @ 15:15:07
URL: http://fannyfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0