Long time, no seeee

Jätte längesedan jag uppdaterade min blogg. Men för tillfället går all min tid till jobb, träning och till att pussla ihop så att jag ens ska hinna med det. Men idag har jag en förmiddag ledig, ska jobba halv 5-10 på Wallhamn ikväll :)
Så nu på förmiddagen lagar jag ett storkok med tomatochrödlins soppa och ska till gymmet och pumpa mina biceps, triceps, bröst och axlar. Har helt grym träningsverk i magen sen i förrgår, men jag älskar att ha träningsverk :)
Min höst verkar bli fullspäckad med jobb vilket är helt fantastiskt. Och i lördags bokade vi resa, jag och min älskling. 3 Januari till 18 Februari åker vi till Asien. Med start i Bangkok. Våran resa är dock inte planerad, men Filippinerna och Japan är dit som jag skulle vilja åka allra, allra mest. Men vi får se, kanske stannar på Thai-stränderna i 7 veckor om vi har det för bra:)
Nu måste jag kila igen! HEJMEER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0