God jul

Första gången jag känner lite hemlängtan. Julafton. Har aldrig vart ifrån min familj på jul innan. Och idag när jag skypade med min kära släkt, kände jag att jag ville åka hem. Min släkt är fantastisk!
Min julafton idag har bestått först av stranden häng, typ hela dagen. Sedan var vi ute och middag. Och frozen youghurt. Som avslut på denna dagen fick jag en jätte fin julklapp. Nämligen att en fin vän jag träffade på en annan destination kommer och firar nyår med mig i new york. Han bara måste träffa mig en gång till innan jag åker hem, så idag bokade han flyg och hotell inför det;)
Oftast brukar jag bli ganska rädd om någon skulle göra något sådant för mig, men inte nu. Vi skypar typ varje dag och jag skrattar så jag dör hela tiden. Heja!
Så just nu längtar jag bara till den 31 december.
Vet att jag har berättat om en annan man som om han vore mannen i mitt liv. Men nu har jag hittat en ny. Ingen är förvånad. Inte jag heller. Jag blir aldrig kär på riktigt:) Bara helt besatt för en vecka eller sådära.
Just nu är Oliver den lycklige;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0