Lackar ur.

Igår hade jag äkta Hollywood problem, deluxe. Kunde inte bestämma mig om jag skulle bli upphämtad med fin bilen och gå på födelsedagskalas på roosevelt, som jag var personligen inbjuden till(allmänheten får bara vara där på måndagar för övrigt och jag tillhör inte längre allmänheten här;), eller om jag skulle åka limousin runt hela Hollywood och gå på pubcrawl. Svårt val som slutade i svåra disskusioner.
Lack lack lack. Och idag skulle jag egentligen sitta i juryn i en talangjakt här. Men efter som jag är envis och alltid tänker tycka att allt jag gör i livet är det ända rätta, vilket det denna gången oxå är, så bli det inget med det.
Istället ligger jag nu under täcket och bara tycker synd om mig själv. Skorna från igår har gjort avtryck i mina fossingar och dom värker, så jag dör. Googlar på pedikyr i Hollywood och känner att jag förtjänar det idag. Pedikyr och ett paket ben&jerry glass. Jag börjar bete mig eller hur, som en äkta äkta hollywoodare.


Kommentarer
Postat av: bex

berra lackar uuuuuuuuuur!

2011-12-09 @ 17:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0