Miami

Jag är i Miami, har strålande solsken, 26 grader varmt och insåg igår när jag anlände att jaha, jag kommer vara full i två veckor! Ledsen om bloggen går dåligt med bilder å sådära. Men, jag orkar inte riktigt nu.
Det känns verkligen som våran resa snart är över, fast vi har 3 veckor kvar. Vilket typ en normal resa brukar bestå av. Sådeså, Hans! jag har lång tid kvar här borta:)
Nej nu ska jag gå å lägga mig på stranden och dricka parply drinkar och dregla över alla långa, mörka männ som springer runt här.
Hejs!


Kommentarer
Postat av: Morbror Hasse

Ja,och jag hoppas att ni har skit kul där borta...;^)

Men vi ses om 3 veckor då...hehehe

2011-12-13 @ 20:17:12
Postat av: Farmor

Redan i Miami ha nu semester sola och bada du ringer väl Niklas så ni kan hälsa på dem. Kram från farmor o farfar

2011-12-13 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0