Paradiso

Ha! Kanye west o Jay-z. Jag har fortfarande gåshud. Det var fasen det maffigaste jag nånsin vart med om. Och harre va snygga dom är, och inte nog med det. Hela arenan var ju full proppad med långa mörka män.
Efter konserten som var världens bästa förfest gick vi till marquee, ett jätte häftigt ställe. Botten våningen på stället spelade bara min typ av musik plus att jag åter igen var omringad av alla dessa mörka vackra människor. Och när dom dansar. Jag står och glor på dom lite för mycket kanske.
Och deras händer ska vi inte prata om, och dom här stora männen svänger runt en som om man vore en liten vante. (eller okej, en vacker man gjorde det).
Hemgång blev runt halv 7 imorse, då mötte vi folk som var ute å sprang. Haha.
Hursomhelst, får nog sova lite till om jag ska klara av sista natten i vegas.
Hejs.


Kommentarer
Postat av: Ann

Ojojoj!!! dax att vila lite nu då;-)

2011-12-11 @ 09:59:18
Postat av: Ann

Ojojoj!!!!! dax att vila lite nu då;-)

2011-12-11 @ 10:02:51
Postat av: Hans

Och nu är det inte många dagar kvar tills ni skall hem till gamla Svedala igen...mohahahaha...

2011-12-11 @ 15:04:32
Postat av: bex

ÅÅÅH fasen vad coolt! i sommar MÅSTE vi åka till summerburst, coolaste någonsin typ :) i belgien eller vart det va! KOM HEM NUUUU!!!

2011-12-12 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0