windy.

Det bloser i miami idag, till eran fordel, for ni pics. Fron San Diego, min fodelsedag, till Vegas :)


My birthday in SanDiego.






Mild bild po hur kalaset slutade, haha

Sen vart det back in Hollywood
Fast jag andra mig, var inte so monga bilder jag vill visa.

And then, VEGAS





Dagen efter, MAATT




Tvo trotta och doda tjejer efter fyra natter i Vegas. Nar jag anlande i mondags i miami tankte jag att nu blir det inget dricka for en po lordag. Idag ar det onsdag och jag ar bakfull, och ikvall kommeren hummerlimo och hamtar upp oss runt 22. Tjabbatjenna, vilken karaktar jag har. Men kul harvi, och det ar det som raknas nu. Hejmeer.

Kommentarer
Postat av: Ann

Tycker faktiskt ni ser riktigt fräsha ut å de glädjer mig;-)! vilken jätte fin tårta du fick den skulle vem som hälst bli glad för!! ja Johanna tiden rinner iväg men ni har längre kvar endå!! Kram från oss

2011-12-15 @ 16:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0