Äntligen!

Nu så, mina vänner. Har jag, 100 år efter alla andra, ordnat så jag kan blogga via min mobil. Tjoho! Så nu kan jag äntligen börja uppdatera er om mer intressanta saker. Typ som att idag har jag på mig mina röda converse eller att till lunch idag blev det en acai bowl. Som ni i Sverige förövrigt säkert inte ens vet vad det är, men eftersom jag nu då vart så fruktansvärt teknisk så kan ni få se en bild med, på min lunch:)
Hehe. Vi har även hängt hela dagen på solana beach, lite norr om san Diego. Fantastisk dag. Vi avslutar våran dag med mexicansk mat med ett stort grabb gäng som oxå bor här på hostelet. Förstår om ni är avis. Sol, strand, mexicanskt och lite killar!
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Cb

JAG GILLART! :D

2011-11-23 @ 21:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0