Finally!

Ikväll, efter klockan 12 är det min födelsedag. Äntligen. Jag ska få gå ut, med mitt riktiga pass. Och jag ska firas, både idag och imorgon. Det är matlagning och massa hemligheter på hostelet. Jag mår bra.
Jag stannade kvar i San Diego, och jag tror aldrig jag kommer ångra mig.
Imorgon ska jag få göra allt man får göra när man blir 21 i USA. Fast för mig kommer det bli att jag får göra alla dessa första sakerna, för andra gången.
Och bara för att få känna känslan igen, ska jag starta dagen med att gå och handla en flaska skumpa i någon butik.
Bara för att.

Alla borde åka hit och fira sin 21-års dag. Man firar det mer än vad man gör när man både fyller 18 och 20 i Sverige. Det kommer bli en minnesvärd helg, garanterat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0