hollywood.

Sorry folkens, aterigen. Dalig update. Men jag har inte tid, hehe.
Har spenderat min tid sedan i fredags har i Hollywood, och harregud, va mycket underbara berattelser jag har att beratta for er. Men ater igen. Just nu har jag inte tid.
Mannen jag berattade om i tidigare inlagg har gjort min tid har so himla bra. Jag har po riktigt aldrig traffat nogon som honom.
Men idag oker vi ner till Sandiego for att spendera en vecka har, innan vi kommer tillbaka hit till Hollywood igen. So den har gongen ar jag inte so ledsen for att lamna. Nasta gong daremot, ajajaj.
Hursom, ska forsoka ta mig tiden att skriva po riktigt snart, dela med mig av mina stories, bilder och av all min gladje.

Men nu ska vi dra vidare po voran roadtrip. Jag mor kanon bra, och folket har behandlar mig som en prinsessa.
Ha det bra dar hemma, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0