Iår tar San Diego knäcken, på oss alla.

Jag känner mig lite som 17 år igen. Jag får inte gå ut på krogen och inte handla alcohol i butikerna. Men det är ju inte direkt så att man tänker gilla läget och sitta hemma och dricka cola. Nix pix. Jag använder mig utav falsk leg, haha. Fruktansvärt nervöst varje gång. Att dom inte genomskådar mig för det känns som jag har världens sämsta pokerface. Men, det funkar. Och igår var vi på pub runda här i San Diego. Jag älskar San Diego.

Det här hostelet vi bor på är kärlek alltså. Tror inte jag har mått så här bra på länge. Vi skulle lämnat i tisdags egentligen, men känns som vi kanske stannar tills på söndag.

Men men, igår. Det är världens härligaste killgäng här på hostelet. Dom jobbar här allihopa, typ 5-7 stycken. Och varje kväll tar dom med oss på något kul. Och igår var det pub runda. Det var så himla roligt. Och åter igen, det här med att gå på toaletten är ju jätte kul här. Igår tryckte dom ut tvålen i händerna på en, satte på kranen, gav en servetter och sen fick man en klubba när man va klar. Så igår var jag rätt kissenödig hela kvällen;)
Vi dansade hela kvällen och jag gick och la mig med världens största leende.
Sen är det så härligt när man går upp på morgonen, för då ligger alla killar i soffan och ser på tv. Så då bara man gottar ner sig där, med en kopp kaffe, ser på film och har världens bästa bakis häng. Alla är med mig lixom. Fantastiskt.

Sen har jag ytterliggare ett litet problem. Vart ska jag fira min födelsedag?! Grabbarna här vill ju gärna att jag stannar. Dom kommer fixa världens kalas för mig då, tårta, ballonger, och allt jag vill ha på min födelsedag. Men, det finns ju som ni vet, något som får mig att vilja vara i Hollywood med. Problem. Ja.
Hursomhelst, nu ligger jag och min kära Mikis på vårt golv och våra grabbar städar vårt rum. Haha. Tar ut våran disk, dammsuger på golvet och putsar våran spegel. Haha. Livet är så bra.
Hoppas allt är bra med er där hemma, skickar lite kärlek till min familj! Tänker på er, ni e grymma. Tycker vi alla kan flytta hit, till San Diego. Jag fixar huset, mamma du kan få vara min kock, pappa du kan få vara min chaufför, Beccis du kan få bli min stylist, mormor du kan få ta hand om mina barn, farfar du kan få klippa min enorma gräsmatta:) Låter inte det helt fantastiskt! Kan vi vara här hela släkten.
Bästa idéen någon kläckt på länge.
Nej, nu ska jag resa mig från golvet till sängen. Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0