Ojoj.

Igår var helt fantastiskt. Killarna hade gått och köpt massa rosa och lila helium ballonger som dom hade pyntat hela rummet med, givetvis hade dom tagit reda på att choklad är min favorit så jag fick en vit och mörk choklad tårta och så fick jag ett kort som dom hade skrivit så himla söta grejer i.
Jag är kär i alla som jobbar här, alla killar är helt fantastiska.
Jag vet inte riktigt om jag kan med att berätta vad som hände senare på kvällen, eller vilken typ av klubb vi var på. Men jag skriver det ganska censurerat.
Vi gick i alla fall till ett ställe som hette boudoir. Väl där inne fick jag lite å dricka och sedan gick vi upp till ett rum, som var sjukt. Det stog en ganska lätt klädd tjej där om man säger så, och det var en jätte stor platta på vägen med massa remmar typ. En av mina killar blev alltså fast spänd där och ja, efter som det var min födelsedag fick jag göra vad jag ville, typ. Haha.
Det var sinnes. Jag var jätte full. Hade så sjukt roligt.
Men idag, vill jag dö. Dessutom lämnar vi detta stället idag. Vill inte vill inte vill inte.

En sak är säker, av alla mina födelsedagar är den här en jag aldrig kommer glömma. Bara så små chester kan göra en så glad, som ett litet kort där dom skrivit så fina saker i. Jag ska ta fram det varje gång jag känner mig ledsen, så kommer jag bli gladast i världen direkt.
Tack alla alla!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hello (ha ha)kul att det var roligt på din födelsedag. Kram skitunge. God bay (ha ha)

2011-11-27 @ 20:53:20
Postat av: Mormor

Skall ha utställning i Nordeviks sjöbod hela Juli. Gratis hyra som tack för senast. P&K och goodbye skitungeor or what the fuck they call it over there.

Take it easy- Don`t tease the boys.

2011-11-30 @ 16:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0