Roosevelt hotel

Igår, jag och mikis var fortfarande trötta efter lördagen, så vi bestämde att vi bara skulle ta det lungt hemma. Det gick sådär. Dustin kom förbi vårat hostel och jag fick presenter. Typ en säck med grejer, jag dog.
Han tyckte att vi skulle gå och hänga lite på roosevelt och vi hakade på idéen. Kändes ju lite som något man måste ha vart på. Och som den slutade. Man kan säga att världens lugnaste och tråkigaste kväll slutade med att jag och mikis åkte runt och sjöng i en sprillans ny vit Jaguar. Ska berätta lite mera.

För det första, dustin, vem är han. Jag förstår inte. Han skulle lika gärna vara hemlös som stans rikaste, eller världens tönt eller sjukt eftertraktad. Jag förstår inte. Det gör mig förvirrad. Hur som.
Vi gick iallafall före kön och han fixa in oss på roosevelt hotel. Sjukt känt hotel om det är någon som inte vet vilket det är. Väl där inne gick jag och mikis bara runt och log. Från att bo på hostel i 5 veckor var detta en ganska stor kontrast. Jag tog kort på taket, golvet och julgranerna som var där inne och Dustin tyckte jag var ganska pinsam. Men han står ut med mig. Vi hängde lite vid poolen, lite framför en öppen spis, lite inne på nattklubben och lite i loungen.
Och då undrar ju säkert ni om jag såg några kändisar?! Och, yes, i did. Igår var jag nära dom. Haha.
En liten anekdot sådära var att jag stog på utsidan i rökrutan och det var jag, Dustin och 3 killar till. Jag bestämmer mig för att gå in och går förbi dom här tre killarna. Ser då att en av dom är Josh Hartnett(han i pearl harbor). Fotografi och auotograf kändes ju inte riktigt att tänka på så jag gick bara förbi, som om han vore ingen. Hel cool. Eller nej jag tyckte nästan jag var ännu coolare än han. Men när jag går mot dörren känner jag att någon förföljer mig, en homeless nisse, jag gick i en cirkel och försökte skaka av mig honom men han följde efter och gick så att jag skulle bli fast i ett hörn. Då har Josh Hartnett vänt sig om och börjat ta ett kliv i min riktning. Men precis då kom två vakter och slängde ut honom. Så det coolaste är ju egentligen inte att jag såg Josh igår, utan han såg verkligen mig;) hehe
Senare på kvällen skulle Dustins vän komma och hämta oss. Haha. En som sagt, sprillans ny Jaguar. Och jag kan berätta en annan gång mera om den här killen som hämta oss. Vi ska nämligen vara med på en sjuk sak på lördag med honom. Han var fantastisk.
Vi åkte i alla fall och åt helt sjukt god mat på ett ställe och beställde in det mesta. Pannkakor, våfflor, sallader, äggröra, hashbrowns, steak, biffar, stekta ägg med mera och frossade. Till klockan typ 6 imorse. Jag hade en sån sjukt bra kväll och jag tror inte det kan hända bättre saker än vad det gör på våran resa. Jag är så jävla nöjd!
Nu, efter 3 timmars sömn, sitter jag o hinkar i mig kaffe. Undra va den här dagen har att erbjuda.

Och alla där hemma, ta det lungt så ses vi snart. Och tack för alla gratulationer. Tacktacktavk.
Och mormor, god bay!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Ann

Ett sådant jäkla hotell!!! var inne på nätet o titta;)!! säger de igen ta mycket kort, bättre för mycke än för lite, är så nyfiken på allt pusso kram dotera mi

2011-11-30 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0