som jag sa.

Just det, tvingade precis en kille att lona ut sin dator till fodelsedagsbarnet. Och till eran fordel, for ni massa bilder.
Forst lite fron Hollywood.


tom jones. alla sunes sommar alskare fattar.




supperclub, hollywood.


universal studios.

Sen ifron San Diego.



ibland unnar vi oss.




seaworld.



pubcrawl.






thanksgiving, vilket innebar fullstandig matkoma.







min fodelsedag.
Alla ar so roliga har, dom forstor inte riktigt att jag har kunnat go ut sen jag var 18. Det var verkligen igor att aaaaa, Johanna nu moste du kopa din forsta drink o ta kort po Johanna nar hon handlar i baren. So det var ju bara att spela med, tjoho lixom. Haha


Sodar, alles for nu. Nu ska jag go upp o forsoka vacka liv i Gittan 65 som ligger klubbad i sangen. Pussokram.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0