Venice Beach

bad bad bad update. I know!
MEN, jag har faktiskt semester plus att jag inte har haft tillgong till nagon dator. Men nu sa, en lugn kvall idag. Sitter po ett bibliotek nu och det gor inte att ladda upp nogra bilder, men ska beratta lite om voran roadtrip so far.
Startade i Sanfran, dar vi fick voran bil. Varldens blaaste Mazda2, (Har nastan en son bil som du har mormor fast mindre) och borjade kora langs med kusten.
Vorat forsta stop var i Santa cruz, dock blev det bara en natt dar. Sommar sasongen ar over och det ar ganska dott po smo stallena. Men vad gor det mig, jag alskar ju storstader mest. Hur som, jag alskade natten i Santa Cruz for det var so sjukt skona sangar, och riktiga tacken. Alla hostel har har bara massa filtar. Hemskt.
Dagen efter okte vi vidare langs med Highway 1. OJOJOJ, det var som po film. Bergen, havet, skogarna. Vi okte langs med hela kusten och log. Stannade po vissa stallen och tog kort. Att oka langs med Big sur i solnedgongen ar nogot alla borde gora. Och jag ar ando inte so into utsikter, skogar och allt det dar som alla tycker ar so vackert. Jag kan lixom titta runt och sen ar det bra. Men det har var magiskt. Har tagit jatte mycket fina bilder, so ska forsoka ladda upp dom snart.

Vi okte tills det blev morkt i alla fall och var do mitt ute i ingenstans, vi behovde nogon stans att sova. Men det fanns inte ett hus so longt vi kunde se. Vi fick fortsatta kora och kom tillslut till en bensinmack. Vi frogade vart nasta city var nogon stans. "efter den har staden so ar det en kvart tills nasta stad". VAA. En mack var ett "town" for dom. So nasta town var lite storre, det hade nogra rum att sova i med, och en mack. Tvo byggnader alltso. So det fick bli en ganska long korning innan vi tillslut kom till Cambria, ett litet storre stalle dar vi hittade ett super mysigt hostel. Fick sovit som en prinsessa och fick kaffe och nybakat brod till frukost och sen drog vi vidare. Mot Santa Barbara.

Santa Barbara var fantastiskt, vi spenderade en weekend dar. Blev lite utgong och lite strand hang. Traffade mycket harliga manniskor och alskade stallet. Det hade det man behovde, surf killar, shopping center och utestallen. Allt valdigt komprimerat. 4 dagar senare var det dags att dra vidare igen, mot Santa Monica.

Vi stannade forst po ett hostel mitt i stan, men det var so kallt att jag holl po att do. Gick och la mig i tights, en troja och en stickad troja och fros jatte mycket. So fick go upp o ta po mig strumpor, slanga runt en poncho och lagga en handduk som tacke. Anda fros jag. So vi drog, forstos, och nu ar vi i Venice beach.

Jag gillar detta stallet med, det ar mycket rorelse har. Vi bor precis vid stranden och det ar folk som spelar basket, tennis, sjunger, dansar, tranar, och det finns en skateboard park. Och vid den har skateboard parken kan man ju hanga nogra timmar. Och bara glo. Om ja gillar skateboard? NEJ, men jag gillar killar, och framfor allt killar som ar bra po saker:) Spelar egentligen inte so stor roll vad, bara man utmarker sig lite extra, so kan jag inte sluta titta.
Hursom, en natt till har i Venice Beach och imorgon ska vi in till HollywooOooooOOdd. Tjoho! Ska bo po sunset blvd. Tror jag. Och jag vet att jag kommer alska det. Jag kommer trivas, snyggt folk, puls, stor stad, mycket shopping, hej o hoo.

Plus, en liten hemlighet. Som jag egentligen inte vill skriva om po bloggen, men detta ar ju lite min dagbok. So jag for val beratta lite om det anda. Det handlar om en kille.
I Sanfran traffade jag det vackraste jag har sett i hela mitt liv. Han bodde po samma hostel som mig. Och har i USA lever jag lite med mottot att "jag kommer anda aldrig traffa dom igen" so jag bestamde mig helt enkelt for att honom ska jag ha.
Varje kvall po Hostelet var det fri ol nere i kallaren. Det fanns ett dansgolv, pokerbord, beerpong bord typ, och han satt och spela poker. Jag tog en stol och (jatte uppenbart) drog den runt hela bordet och satte mig breve honom. Jag fick typ basta responsen direkt och han presenterade sig och tog sin stol och hoppade narmare mig. Sen satt vi och spela poker ihop, hehe.
Hela kvallen umgicks jag med den har killen. Helt sjukt harlig manniska. Och jag kan inte riktigt slappa honom, jag kan se andra fina killar och so har men ingen som han.
Den har killen iaf bor i LA, och vi ska ses igen. Nu nar jag ar har. Dels har han lovat att gora min fodelsedag till den basta. Men jag hoppas att vi lyckas ses redan i helgen.
Han jobbar som modell, so man kan saga att det jackpot DELUXE i Usa.


Som jag har sagt forut, jag visste det hela tiden, livet ar battre i Californien.

Take care alla dar hemma, och min alskade familj, JAG SAKNAR ER! Puss oo KRAM





Kommentarer
Postat av: Farmor

Hanna Diös 13106961017, Lajla 18183608092, detta är två telefonnummer om du behöver goda råd när du är i L.A. Säg att din farmor är bekant med Daga Lindqvist.

2011-11-10 @ 12:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0