FranSan.

Hejhej!
Nu kanns det som att vi po riktigt har startat varan resa. Nu ar vi namligen i Sanfransisco. Man kanner direkt att man har kommit till en storstad. Det ar hogre puls, snyggare folk och mycket mer att gora.
 
Men det jag kan saga an so lange om staden ar att det ar valdigt mycket hemlosa manniskor overallt. Och det ser helt forstorda ut, igor sog jag den ackligaste kvinnan ever. Hon va helt blek, kanske runt 30, helt skinny, och var helt nerdrogad. Kvinnan satt ner po huk och man sog att hon sog lite andra grejer an vad vi andra gjorde. Jag kan inte riktigt slappa det, har en liten klump i magen efter det.

Tydligen ar det so att for tvo ar sedan, nar krisen var som varst, fick dom lagga ner ett sjukhus/hem for alla hemlosa,sjuka,manniskor som var farliga att ha ute i civilisationen. Do hamnde alla dessa po gatan. Nu borjar det hela att styra upp sig, och hemmet ar oppet igen. Men inte alla har fott komma tillbaka. Darfor ar det sjukt mycket folk po gatan. Ratt hemskt att se oxo att det faktiskt sitter jatte snygga killar har po gatan, blivit av med sina jobb och sedan fullstandigt gott ner sig. Dom har sina hem i en kungvagn.

Jaja, nog med trokigheter. Vi har runt 25grader, och strolande SOOOOL! Fantastiskt vader. Vort nya hostel ar lite gammlare an det andra, men det ligger mitt i smeten. So det for duga. Idag blir det bara lite sondagshang har, kolla lite i butiker (min favorit sysselsattning) och bara vara.
Sen imorgon tankte vi hyra cyklar, hehe. Kolla in Golden Gate Bridge och aven huset dar serien Huset fullt, men MaryKate O Ashley Olsen spelades in:)

Men det var alles for nu, Ha det bra!
puss.

Ps.

Mormor: Jajjemen, jag anvander alla saker jag fick av dig, jatte harligt att ha det med. Det finns namligen inga poslakan till tackena. So det e super bra :)

Hans: Njaa, vi tranar lite grann, men det ar ju po alla gym alla snygga killar ar. So vi gor mest in och bara kollar, haha.

Fanny: Ja, vi bor i ett rum men massa andra folk som vi inte vet vilka det ar. Jatte konstigt ar det. Men det kostar inte lika mycket pengar att bo so, och so traffar man mycket roligt folk :)
 
hejs.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Var försiktig. Kram på dig skitunge / Mormor

2011-10-24 @ 10:16:43
URL: http://johjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0