Goodmorning Seattle.

HELLO!
Nu har vi vaknat upp i USA. Kanns som jag blivit overkord av en angvelt, typ. Resan hit gick bra, var dock sjukt long. Tror vi gick och la oss klockan 5-6 po morgonen svensk tid, och nu har vi precis gott upp klockan 8 i amerikansk tid. Harligt att sova utan att tiden forsvinner:)

Vi bor po ett hostel fullt med grafitti, jatte haftigt ar det. Och vi delar rum med 4 andra, kanns ganska konstigt. Man delar toalett, kok, dusch, ja allt. Tror egentligen jag ar lite for mycket uppfostrad med att man ska vara radd for alla baciller for att leva so har, torka av med papper innan man gor det, inte ta i det, aldrig gora so o blablabla. Kanner att jag vill sprita ner hela datorn nu innan jag trycker po tangenterna. Men jag for go o tvatta av handerna innan jag ater frukost ordentligt istallet. Och absolut inte pilla mig i ansiktet eller so innan det, haha.

Hur som, jag och Mikis mor kanooon. Idag vill jag go o trana. Sog ett stalle igor som sog as kul ut. Sen kanske vi ska besoka nogon Market o lite so. Vi ska bara ta det lungt har i Seattle, stalla in dygnet o ladda infar Sanfran po lordag, tjohoo.


Va radda om er dar hemma, so hors vi. Film och bilder kommer snart.

Har ar Mikis blogg med, MIER.blogg.se

puss.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Roligt att höra att allt gått bra. I dag har jag op. foten det var inte så stor op.denna gången. Var rädda om er. Kram Farmor o Farfar

2011-10-20 @ 19:04:49
Postat av: Anki

Hoppas ni har det kanon, njut av hela resan och ha d nu så jättebra:-)

Kram

Anki

2011-10-25 @ 13:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0