Gör en åt johanna med ;)



Kan du kasta macka?
Nä är så glupsk :)
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej men på Hawaii i stenungsund?
Vad har du med dig in på bion? Nötter!
Vem var din favoritlärare och varför? Johanna på häggvall.. Hon hade fint namn..
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej men vill!!!!
Vad har du för väder? Mörkt bbbbrrrr!
Har du en blogg? OFFCOURSE
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? MATRAST :)
Gillar du att flyga? Jag är inte rädd! Jag kan flyga!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksam precis som jag 
När sov du senast på golvet? Minns inte
Vilken är din favoritdrink? Orkar aldrig blanda, gillar mest ren sprit! som en riktig karakar!
Gillar du din boende-situation? MM
Vilken är din mammas hemstad? fråga grannen
Din pappas hemstad? fråga mammi
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Typ 7.. annars är jag en m*t*a
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Sugen?
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ja.
Vilken är din favoritfrukt? Kiwi.. eller ... gurka...
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Yes man!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21 HELLO USA!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? nej
Tror du på liv på andra planeter? JA
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Mamma :( 
Tror du att Gud är man eller kvinna? Båda :)
Vad var det senaste du åt? nötter
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är ingen skillnad.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Eftersom att jag är snygg så fick jag heta johanna, ett snyggt namn liksom.. men är avis på min syster, hon heter rebecca, as snyggt namn och hon är as snygg :( osis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0