Happyhalloween.

Dagen bode jag o Mikis har bavat for, Halloween.
Hela Sanfrancisco ar galet och plotsligt kanns det som att allt ar tillotet. Jag kommer darmed losa in mig po mitt rum och stanna dar. Glom allt jag sagt med att det nogonsin skulle vara haftigt att vara har under Halloween. Det ar det inte. Det lurar massa monster bakom varje horn.

Menmen, nog om det. Idag ar det voran sista dag i Sanfran. Det kanns lite som mitt hem har po hostelet. Bott har i 10 dagar nu och trivs som fisken i vattnet. Eller som Johanna i USA kanske man ska saga, jag ar kar i landet. Men nu kannner jag mig nog ganska fardig i Sanfran. Tror jag bockat av allt fron min lista har. Sett allt som moste ses, gjort allt som moste goras. Nu aker vi vidare, vi for en bil imorgon och kommer starta voran roadtrip. Down the coast.


Ocean Beach



GoldenGate Bridge


Snowboard tavling mitt i Sanfran


Basket



Alcatraz

Litet plck av alla bilder, nu ska jag hanga tvatt. Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Ann Josefsson

Åååå!!!! de va roligt att se lite kort igen, har verkligen saknat de!!ser på er att ni mår o har de jätte bra! Johanna en liten fråga bara,gick bollen i korgen???=-)Tusen pussa o kramar mammi

2011-11-01 @ 20:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0