hemsedal.

Fasen vad jag ångrar nu i efterhand att jag inte bloggade i hemsedal. Det är ju lite som en dagbok det här, som man kan gå tillbaka och läsa. Vilket är sjukt kul.
Men idag skickade jag efter massa bilder därifrån. Och jag får någon konstig klump i magen när jag kollar på alla dessa bilder. Vet inte om jag hittade mig själv när jag var där, eller helt och hållet tappade bort mig själv däruppe. Jag levde hur som i någon konstig bubbla och fick lite panik, eller mycket panik, när jag var tvungen att ta mig ur den och komma hem till verkligheten igen. Säsongen var iallafall fylld med massa kärlek och kunskap. Och om jag var mitt svagaste när jag kom hem därifrån, så känner jag att jag är påväg mot mitt starkaste nu.
















Tillbaka ska jag, dock blir det en mycket lugnare säsong denna gången. Har jag tänkt...

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0