Jetlaggade deluxe.

Ja att vi tar vara po dagarna har i Seattle kan ju ingen saga nogot om. 4 vakna vi idag. Inatt har det hant massa saker i varat rum, folk har kommit och gatt, har ingen aning om vilka som har sovit dar och en kille har pratat so mycket i somnen, nastan skrikit har han gjort. Scarry.

Idag ska vi bara chilla runt har med, och imorgon aker vi till Sanfransisco. Tjohoo






Har bor vi, City hostel in Seattle.

Nu sitter vi och vantar po att frukosten ska serveras. Eller ja, att kaffet ska bli klart for min del. Det serveras namligen sockrade flingor, vitt brod, jordnotssmor, sylt, typ. Jag klarar inte av det. Det knastrar ju i hela munnen om man ska ata det. Gratis ar fasen inte gott, gratis ar jatte ackligt. So jag har kopt havregryn nu, GROOOT.

What else, nej. Kom inte po nagot mera. Ha det bra dar hemma so lange.

puss.

Kommentarer
Postat av: Ann Josefsson

Hej Tjejerna! De är verkligen dagens höjdpunkt att få läsa eran blogg! Jag är så glad för eran skull!!!! BAMSE KRAM

2011-10-21 @ 17:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0