Punktering i Sanfrancisco.

Igor, mina vanner. var den varsta, men den roligaste dagen hittils. Cykelturen gick sodar, jag fick punktering po min cykel. O det roligaste ar att jag har lyckats filma det. Man hor po den andra filmen hur det loter Pang, och sedan sager jag OJ. Men fattar inte, soklart, o fortsatter cykla.
Precis do ska jag bromsa o holler ner kameran mot dacket, och man ser hur luften borja forsvinna, haha. Kolla po detta, det e as kul :)












Jag kan ju as garva at detta nu i efterhand, men fyfasen vilket slit. Hela dagen gick till att hitta en himla butik o fixa cykeln po. Och nar vi var klara var klockan 5, so do fick vi cykla hem igen.
Vi fick med andra ord inte se nogonting, och dessutom betala det dubbla for cykeln.
KUL!
Restereande tid ska jag ga. Overallt.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0