Tjabba! Beccis is in daaa blooogg

Hallå! Efter som min syster är så sjukt dålig på att blogga tänkte jag att jag (Rebecca) får underhålla er lite så länge. Har sjukt tråkigt så jag letade upp en liten lista som jag har fyllt i och publicerar här för er. Lite pinit, men aja :P

Kan du kasta macka? Kasta en macka? Ja eller jag äter inte mackor. Är gluten.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Nappar och fanta. MUMS
Vem var din favoritlärare och varför? Anneli, snabb och kortfattad. Raka puckar lixom.
Har du dejtat någon av en annan religion? Eh nej, det tror jag inte.
Vad har du för väder? Vet ej.
Har du en blogg? NÄÄÄ
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Frisör ämnena offcourse.
Gillar du att flyga? Jaaa, älskar att flyga.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Lättroad är viktigt, så vi kan ha kul ihop.
När sov du senast på golvet? Sov på golvet i en bil inatt? hehe
Vilken är din favoritdrink? Sex, sex, Sex ON THE BEEEAACCHHH
Gillar du din boende-situation? Älskar<3
Vilken är din mammas hemstad? Tjörn tror ja
Din pappas hemstad? Tjörn där med tror jag.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Åtta-tio timmar just nu.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Haha nej, inte direkt.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? njaeeee
Vilken är din favoritfrukt? Gillar inte frukt så mycke
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Haha aa precis. NEJ
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18. ÄNTLIGEN
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? nej
Tror du på liv på andra planeter? nej
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Kan jag ju inte säga namnet på.
Tror du att Gud är man eller kvinna? En man.
Vad var det senaste du åt? Ost.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är ingen skillnad.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Dom tyckte det var näst finast, efter Johanna. Eftersom Johanna kom först fick hon deras favorit namn, å ja fick deras reserv namn, Sorgligt men sant.





hejjsvejjjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0