After Beach

Och igår var det dags igen, för den årliga after beachen. Livsfarlig fest. Stavkroa fylls upp med pooler, hängmattor, palmer, vattenpistoler, blöta männsikor, fulla människor, nakna människor och dans på bord. Bra kombo? Nej. Kul? JA :)
Började dricka runt två, lite beerpoong hos oss. Vidare till cafèn för mat och sen till Stavkroa för fest. Klockan 11 på kvällen är det klart, å då går man och lägger sig. Så jäkla bra. Dock har jag haft sjukt svårt att sova inatt, så har suttit ute med täcket om mig och bara lyssnat på det tysta ungefär. Det var härligt. Gick sen runt 7, med mitt kalla täckte, la mig och lyckades sova till 10 iaf.

Här får ni lite bilder, och ja varnar lite, lite.












Det var så varmt och fuktigt i lokalen, att det inte gick att ta bilder. Blev helt immigt. HURSOM, kul var det. Sista afterskiin för iår:( Nästa vecka åker jag hem, va fort det går vaa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0