FLAX

Jag har sådan flax för tillfället. Allting bara löser sig. Jag har fått jobb på en resturang som folker säger att vaaa, där?! Du kan inte tacka nej. Och en lägenhet i ett område med samma reaktion. Hur tusan lyckades du fixa den? Som jag sagt förut, har jag bestämmt mig så!
Precis vad jag behöver, jag är så taggad inför detta här nu alltså.
Dåligt på bloggen då, sorry för det. Det har vart påsk och jag har jobbat för fullt. Ikväll är det tre rätters som belöning som står på schemat. Sashimi, torskrygg, sjokoladebrownie med vaniljeis.
Jag mår bra! Livet är fantastiskt.
Ska städa mitt rum nu och se om jag hittar mitt batteri till min kamera så jag kan låta er vara med i mitt liv lite mera.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Ann

Som de skulle va nog!!!! vi drar ju till london på söndag!!! längtar så efter dig! puss o kram mamma!!!!

2012-04-09 @ 11:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0