effektivt.

Idag har jag först varit i backen, sedan ringde björnen och tvingade med mig till gymmet. -"Meeh, nää ja har precis målat naglarna, jag kan inte".
-"DUhu, jag hämtar dig om 10". Sagt och gjort, mage, rygg och axlar fick det bli. Underbart härligt premiär pass. Vad jag älskar att träna. Jag älskar det. Jag tycker träningsverk är fantastiskt dessutom. 
Hursom, när jag kom hem var huset fullt med härliga människor och bordet fullt med american pancakes och glass. MEN, eftersom jag har sån grym vilja, avstod jag och tog en burk makrill i tomatsås, såååå gooottt.
Nej okej, där gick väl gränsen lite över hur mycket man kan vända sina tankar. Men det känns bättre:)
Kommer sova som en prinsessa!

Kramåhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0