:)

Va goa ni är, jag blir väldigt glad och tycker det är himla kul att läsa alla era kommentarer:)
Nu är helgen över för alla er där hemma, men för mig har den precis börjat. Söndag för mig är eran fredag skulle man kunna säga. Har precis jobbat igenom en helg som har vart helt galen. Tror aldrig jag har vart med om att det har vart så mycket att göra. Och dessutom är det lite dom värsta människorna som har varit uppe och besökt oss denna helgen. Kan ni gissa vart jag tycker det värsta folket kommer ifrån? Just det, Gööötte jävla borg!
Firma resa med gubbarna till Hemsedal vettu, lämna hövvet å kärringen där hemma. Du vet, jag har änna vart gift i 16 ååår. Det är la längre än du lilla gumman har levt. Gött döö, massa ööööl ska vi ha. Lilla gumman, kom å sitt lite i mitt knä då. Du va la en en jävla snygg dam dööö. När slutar du ikvälll dåå. Alllt ee så jävla dyrt här i Norge vaaa, hareguud. Göteborg vettu, det e göttt!
A ni förstår ju, bara sånt folk. Dom jag ogillar mest kommer från samma ställe som jag själv. Men det finns väl en anledning att man flyttat där ifrån. Å andra sidan är det väl ingen gång dom tappar det så mycket som när det är semester. Framför allt skidsemester med gubbarna;) haha.

Nu är det söndag hursom och tror jag bara ska vara hemma och ta det lungt. Ingen utgång idag, har dragits med förkylning lite för länge så tänkte bli kvitt den först. Och imorgon är det ju dessutom vinprovning, vilket jag ser mycket framemot. Sen är det två dagar till med jobb och seeeeeeennn, kabooooooom, finbesök av min älskade lillasyster.
Är hon lika söt som du? Frågar dom mig här uppe, nähe, hon är det sötaste som finns. Waaa, tänker alla. Går det? Japp. Så håll i er i helgen alla, försök å håll er kvar på borderna på afterskiin på fredag. Dags för systrarna Jos att göra det dom är bäst på :)





Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0