Some people call it valentaines day, I just call it Thuesday.

Kram på er alla där hemma, familj, släkt, vänner som jag tycker mycket om <3
Själv har jag jobbat mig igenom hela dagen, vilket jag inte alls har något emot. Har haft det bästa sällskapet bestående av Mikis, men oavsett. Det där med alla hjärtans dag, jag hoppar gärna. Jag hatar överraskningar och sånna dära fjomperier alltså. Mys är bra, godisskålen, myskläder, film och ner i soffan. Blommor, små presenter, pinsamma middagar och allt vad det hör till går fet bort. Jag är väldigt oromantisk och kan på sin höjd tända ljus för att göra det mer romantiskt. Eller nää, det är egentligen också för att det ska bli mer mysigt. hehe.
Nu ska jag sova, och imorgon är det återigen dags för jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0