Hemsedal.

Äntligen känns det som jag kan pusta ut, landa. Jag har kommit till mitt hem för några månader. Jag kan packa upp alla mina saker i mina garderober. Jag har en egen säng, egna sängkläder i mitt egna rum. Och här har jag just nu gömt mig. Jag behöver vara lite själv och bara vara.
Dessvärre vet jag att 360 har börjat, ett event med 700 resturangare som kommer hit och bara super i 3 dagar, och hela ligan är här. Jag har inte bestämmt mig om jag ska joina eller bara ligga här inne på mitt rum, tills imorgon när jag börjar jobba.
Hursom, det är härlig mysstämning i dalen. Alla är glada och fulla med energi, jag tror på den här säsongen. Mina arbetskamrater verkar underbara, mina sambos likaså. Det är snö, och inte speciellt kallt. Jag kom upp under perfekta omständigheter.
Jag tänker mer mys och ta hand om mig själv säsong, det är vad jag vill ha. Vad jag känner för. Och jag har gjort mitt bästa för att inreda mitt lilla rum, till ett  mys rum,  så såhär ser det ut :)





Mysigt va!

Kommentarer
Postat av: Ann

Verkligen mysigt! mys på bara o viiiila;-)

2012-01-08 @ 21:07:06
Postat av: Morbror Hasse

Jag håller helt o hället med om vad syrran/din mor säger...VIIIIILA :-)

2012-01-08 @ 23:57:41
Postat av: marie

Hej!

Läste att du bott(?) i Harlem, Manhattan, NY.

Jag ska bo i Harlem (Hamilton Heights) om en månad, och jag vill fråga dig hur det är där? Jag är lite orolig faktiskt efter allt jag läst och hört om platsen. Måste pendla till min skola med tunnelbana. Känner mig inte alls bekväm med detta så behöver höra från andra som varit där :) Hoppas du kan svara! /Marie

2012-01-13 @ 19:49:40
Postat av: Rossanna

Hej fina, hoppas att du har haft en trevlig dag. Kika förbi min blogg och få massor av tips hur du får fler läsare till bloggen. Kram

2012-01-17 @ 16:26:09
URL: http://rossannas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad jobbar du med där? Jag och några kompisar ska dit nästa vecka och åka skidor :)

2012-01-17 @ 21:22:49
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0