Karma.

Om det nu är så, att karma excisterar, så har jag bettet mig väldigt illa må jag säga. För det första så har min Iphone gått och dött, hejdå, så bara. Sen idag, krockade jag med en jävla buss. En pissig dag skulle man kunna tro, men icke, idag är jag så glad att jag skrattar åt allt och vill inte alls gå och lägga mig. Vi har stängt på jobbet och jag sitter kvar.
Hursom, bil krocka med buss incidenten. Det sjukaste någonsin. Jag kommer på huvudgatan och en buss svänger ut mitt ivägen, och det är han som ska stanna för mig. Det har ju snöat som tusan och det är så sjukt halt. Så bromsa i en nerförsbacke går? Nej. SMACK och rätt in i hans sida. Kändes som det gick i slowmotion.
Vi åkte iallafall direkt till hans kontor några hundra meter bort för att skriva på papper. Och den här gubben var så svårt korkad, stolt och envis. Jag vara bara tvungen att bräcka han.
Han tyckte inte det var hans fel, för jag var i hans döda vinkel så han såg inte mig. Sätt dig i bussen och kolla, man ser inte åt höger. Har ni hört vilket argument eller? Säg det till polisen sa jag, vad tror du dom säger då? Det första man får lära sig i skolan är väl att man kollar höger, vänster sen höger igen och sen kör man?
Jojo tyckte han, men han var så koncentrerad på att kolla på vart taxi bilen som kom från vänster skulle, så han såg mig inte. Det måste du ju förstå lilla blonda svenska flicka. Flin flin.
JAG EXPLODERA! DU KAN JU FÖR "#¤%&/(/&%¤#¤%/ INTE KÖRA BIL OM DU INTE SER VAD SOM KOMMER ÅT HÖGER, DÅ KANSKE DU SKA GÖRA NÅGOT ANNAT? OM DET NU SKULLE VARA ETT ÖVERGÅNGSTÄLLE, OCH DU KÖR PÅ EN TANT, VA SKA DU SÄGA DÅ?? HOPPSAN, HENNE SÅG INTE JAG. NEEEEJ, DU KOLLAR FÖR DÅLIGT, DU ÄR GAMMAL, DUM I HUVET, DU SKA INTE HA BIL, Å ABSOLUT INTE KÖRA BUSS, MED MASSA LIV III!!!!
SHIT, all ilska släppte jag ut på gubben idag, som knappt ville skriva under, och försökte få det på pappret att se ut som att det var mitt fel. HA!
Skönt var det, att skälla på någon. För resten av dagen har jag vart så sjukt glad, HEJA:D
Tack för det, gubbe lilla. Tur att min bil fortfarande fungerar. För jag hade ju inte direkt börjat å ta bussen till jobbet, ehhh. Ne!


hejdååå:)



Kommentarer
Postat av: Ann

Du skriver så roligt att jag skrattar så jag gråter!!en sådan gubbe, kan se dig framför mig i de läget hahahah;-)

2012-01-28 @ 08:54:32
Postat av: Mormor

Hoppas inte du blev skadad. Ha det så bra ! Kramar ! Skitunge !

2012-01-28 @ 15:29:12
Postat av: Farmor

2012-01-30 @ 17:51:54
Postat av: Farmor

Bra jobbat Johanna du har nytta av att du varit ute i stora vårlden.kramar från Farmor o Farfar

2012-01-30 @ 18:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0