premiär.




YES, the first night out in the valley. Det var trevligt, inte så mycket mera egentligen. Jag tror mest jag ser allt i hur det var förra året. Jag vill lixom springa in på dansgolvet och börja dreva. Men det slutar mest i att det blir lite stelt, då jag är den ända på dansgolvet och ingen annan riktigt förstår vad man håller på med. Jag drevar?! Nej okej. Inte det.
Barhäng får det bli, och det är mest bara trevligt. Härligt och ganska lungt med. Vilket jag faktiskt trivs med väldigt bra med. Hursom, lite vin på agstams och sedan baccardi event på Bar(T). Sen imorgon är det jäger event på kjellarn. Tror jag ska kika förbi. Jag är ju trots allt ledig nu i två dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0