lilla lilla värld.





Herregud, man ser ju ut som en riktigt Oslo-bo snart. Igår tog jag mig tiden att locka håret tillochmed, innan jag skulle ut på stan.
Tror det gjorde något konstigt med mig, för det hände konstiga saker. Blev bland annat välsignad på bussen för att jag var så vacker och så kom det fram en man till mig inne på Zara och fråga om han fick ta med mig ut på middag och för att sedan dansa salsa. HAHA. Jag dog. Av alla nätta flickor där inne, så väljer man att fråga barbapappa att gå ut och dansa med. Eller hur. Sjukt smickrad, men nej tack.

Kvällen avsultades på att slå på projektorn med vänner och kolla Rännstensungar och lite solsidan. En härlig lugn dag, som är välbehövligt. Trots att jag blir sjukt rastlös av att bara ta det lungt.
Idag får vi se vad jag ska hitta på, drar mig nog ner mot jobbet snart och dricker en kaffe.

höööörs snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0