comeback.

Tog ut lite bilder ifrån min mobiil.








Livet man lever tycker jag är lite så att topparna är högre och dalarna är djupare, än ett vanligt svensson liv. Om det är värt det, absolut. Men ibland längtar jag bara hem. Eller det här och julafton förra året är nog ända gångerna jag verkligen längtat hem.
Eller jag vet inte ens om det är hem jag längtar. Jag längtar efter något. Att det ska bli bättre. Jag har funderat på en sak, när gör man rätt? När man gör det man själv vill mest, fast andra tycker man gör fel. Eller när man är alla andra till lags, men det känns helt sjukt fel i sin egen kropp. Det kan ju omöjligt finnas något som någonsin känns rätt. Lite så känner jag i mig just nu. Att oavsett så blir det inte helt rätt.
Det måste väl vara lite komplicerat ibland.
Eller.
fuckit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0