Happy bubbles






Akkurat, en underbar lördag med mina underbara vänner. Möttes upp för en flaska bubblor och sedan vidare för att äta den godaste tapasen jag nånsin ätit. Plus gott rödvin och mera bubblor.
Det bästa av allt? Jag är inte den ända bland mina vänner som har fullständig djungelfeber så att avsluta kvällen med dans i afrikansk anda, var givet.
Det är i vartfall mer en regel än ett undantag här, och framför allt där jag jobbar. Alla älskar folket, musiken, maten, färgerna, dansen younameit. Det är mycket snack om detta.
Därav har jag dessutom bestämmt mitt nästa resemål. Sydamerika, med start att fira nyår i RIO. Så Brasilien, Peru, Argentina, Bolivia kanske lite central med, vem vet. Carnevalen i Rio i februari. Ojojoj.
Inga större svårigheter att få någon att resa med mig.
Jag har verkligen hittat något jag älskar. Dans, färg, musik. Det gör mig happpyyy.

Kommentarer
Postat av: Ann

Låter underbart! får man åka med;-)??? ser gott ut de där

! dit går vi o äter nästa gång!!

2012-06-27 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0