Beyond crazyyy

Helt sjuk dag igår, och det sjuka tog dessutom aldrig slut.
Lördagar har vi ju alltid mycket att göra på jobbet, men igår. Klockan 1 på dagen satt jag svårt i skiten. Jag hade lixom inte ens tid att ringa någon som kunde hjälpa mig. Och allt hände på en gång. Folk ska ha pizzor (som jag ska laga), dom vill bowla, växla pengar, köpa bruuus, öl, byta storlek på bowling skorna, fråga konstiga saker. WAA! Och så mitt i allt går bowling banorna sönder, som jag ska laga, medans jag har pizzor i ugnen. A ni fattar ju, KAOS.
Sedan fick jag hjälp, och vi var typ 4-5 på jobb. Typ 100 beställningar, inga ölglas, kylarna var tomma, jag var tom. Jag hade inte ens tid att ta en tugga på min mat. Men det var så jäkla roligt. OCH VI SLOG FÖRSÄLJNINGSREKORD, tjohooo. Och dessutom på kortast tid. Hejaheja.
Men sen då mitt upp i allt ihoppa kom min chef och fråga om jag inte kunde sitta barnvakt på natten. Haha. JOjo, kan la jag.
Det var nämligen en norsk rappare som hade konsert hos oss igår, Norges största rappare tror jag?!
Och han behövde en babysitter. Så det fick bli jag. Så jag fick helt enkelt gå backstage till han för att jag skulle hälsa på hans son. Som var sjukt söt.
Han hade byggt upp en koja med massa kuddar som han satte sig och gömde sig i när jag kom in. Och han vägra komma ut för han tyckte jag såg jätte farlig ut. Haha. Tillslut fick jag lockat ut honom iallafall och vi hade lite iskrig där inne. Hehe. Jag tycker det är så kul när barn hittar på bus, man ser på dom när dom kommer på något som dom inte får göra, deras ögon blir helt stirriga. Och så ska ju jag säkert säga nej, men jag tycker det är så kul. Så jag går med på allt, jaaaa häll juice i hans kaffe. Och jag tycker det är minst lika kul som kidsen.
Och sen precis innan Vinni kom tillbaks säger han till mig att Johanna, vi gömmer oss. YES. Såklart vi gör, han under bordet och jag bakom en stol med en jacka framför mig. Jag kunde inte sluta skratta. Var e dom någon stans? Så sitter man där, 22 år gammal och gömmer sig lixom. hehe. HÄR E JAAAAAAAA
Skoja.
haha.
Sen när jag skulle gå sa Leonelle som han hette att, nej vänta, du må bli här då. Hehe. SÖT
Var tvungen att gå tillbaka till kaoset igen. Innan min chef kom och hämta mig och körde mig till lägenheten, där artisten bodde. För när han skulle uppträda, skulle jag sitta där. Och det gjorde mig inget alls. Fick till och med lite fin besök där i lägenheten;)
Det är mycket som händer nu, och jag är så glad.
Ikväll ska jag lämna hemsedal i några dagar, har en litet mission lite längre ner i Norge. Kan berätta mer om det senare. När allt är klappat och klart. Nya äventyr på gång.
Flummigt inlägg.
Men jag är trött.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0