DON’T BE A WOMAN THAT NEEDS A MAN. BE A WOMAN A MAN NEEDS.






Mycket stress, men mycket kärlek. Är bara hemma i några få dagar, innan mitt nya liv börjar igen. Försöker träffa alla  som ger mig mycket energi.
Igår åkte jag in till Hanna i hennes helt galet fina, nya lägenhet. Och balkongen, där vill jag bo. Så fint.
Idag fortsätter jag att pricka av min att-göra-lista innan jag drar. Tvätta hundraåttiotvättar, städa bilen, träffa mina nära-kära, styra upp grejer, hejåhå.
Det är rätt gött att vara hemma och hade gärna vart hemma några extra dagar, mest för å slippa göra 100000 grejer varje dag. Men utöver det känner jag bara att va fasen gör man här. Det blir ännu mer påtagligt när man åker bort å kommer tillbaks. Nej, det här är inget för mig. Blir alldeles för rastlös när det inte händer mycket grejer.
Oslo blir grymt, jag känner det alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0