Livet rullar på och regnet öser ner.

Jag har vart ledig i tre dagar och regnet bara forsar. Egentligen tänkte jag att fasen vilken otur, men vände på det. Va skönt. Man behöver inte göra så mycket vettigt. Eller vila för mig är förresten sjukt vettigt. Så det gjorde jag hela dagen igår. Sen har jag powerwalkat massa och premiär kört idag på gymmet. Vilket skämt jag var va. Haha. Brukade alltid springa 3 km efter alla pass när jag tränade som mest för 1,5 år sedan. Då låg jag på runt 4,30/minut. Nu låg jag på 6/minut. Och dessutom var det det jag startade med detta passet.
Men vilken morot.
Både jag, Josse och Lisa vill ju träna. Så nu kör vi. Det var ändå superkul och härligt.
Annars här i Oslo, hänger med Josse, Emelie, Lisa, är på stan, promenerar, kollar, jobbar. Har inte vart ute alls egentligen. Mer typ ett glas vin och lite gött häng några gånger.
Imorgon öppnar en helt ny klubb breve oss, då ska vi alla dit. Men det blir relativt lungt då jag jobbar söndag.

Det var väl alles, har laddat min kamera nu med så nu ska jag börja dokumentera i mera bilder.
Hejsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0