Some people just exist, that`s all.

Men det gör då fasen inte jag. Jag lever då mitt liv på bästa möjliga sätt. Just nu känns det som jag är helt pånytt född, sjukt mycket energi och med ett leende som bara sitter på mina läppar, utan att jag ler.
Oslo, jag tror det här är mitt nya ställe. Stora städer är ju det bästa jag vet, inget snack. Och här. Jag vill gå hem efter 180 jobbtimmar bara för att inte missa en liten micro sekund av vad som sker här. Jag vandrar på gator med rörelse dygnet runt. Det finns folk av alla slag. Inspiration, över allt.
Alla människor är olika, trots det, är jag helt övertygad om, att sättet jag lever mitt liv på, det är det ända jävla rätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0