Winners never quit and quitters never win.

Hola amigos. Om det går bra på jobbet?
Det går, och jag tycker det är hur kul som helst. Jag är såklart in bäst, än. Eftersom jag bara jobbat fyra dagar på en resturang. Men jag känner att jag gör det bra ändå.
Igår klickade jag så sjukt bra med ett långbord på 20 personer. Dom var glada, jag blev glad, vi hade kul. När dom fick reda på att det var min fjärde dag på jobbet ställde sig alla upp och applåderade och tyckte jag var såååå flink.
Jag blir tårögd varje gång jag kommer å tänka på det. Hur fint. Det gav mig mycket pepp och gjorde min dag.

Annars här i Oslo, nu ska jag, Lisa och Josse dra ut på stan och kolla lite i butiker. Än så länge har jag inte dratt mitt kort en ända gång. TIPPPS e gött.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0