Let`s celebrate:)

 
HA! Och gissa vem som fick ett jobberbjudande igår? JAAAG. Efter våran tillställning med alla högt uppsatta inom first hotell hade jag förmodligen skött mig och dom erbjöd mig en tjänst på Grims Grenka. 5-stjärningt och ända designer hotellet i hela Oslo. 
Vet inte exakt än vad jag ska göra men bland annat ha hand om frukost, konferencer m.m. Allt ska jag göra tillsammans med en tjej som heter Sofia, som jag träffade första gången igår.
Och förövrigt att börja jobba frukost innebär att jag snart ska behöva gå upp när jag går och lägger mig. hehe. 
 
Alla gäster tyckte det var jobbigt att gå därifrån när det var så mycket snittar kvar... Det tyckte inte vi :) 
 
 
Dagens P:mat: Rotselleripure, svampkräm och anka som har stått i ugnen i 100 år typ. Herre jävlar va gott :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

JIPPIKAJEEEJ! ÅH vad roligt för dig, du är bästbästbäst! nu vill jag ju bara upp å hälsa på dig igen och äta hotellfrukost!! <3 LOVE

2012-09-21 @ 20:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0