Operation feeeel good.

Och igår skrev jag kontrakt på mitt nya jobb, I`m so excited. Gjorde min första "riktiga" jobb dag där igår, 7-4. Klockan ringde 05.30 och klockan 1 förstod jag inte hur jag skulle överleva resten av dagen. X antal dubbla esspresos hjälpte mig knappast. Imorgon ska jag dit igen, först frukost och sen ska vi ordna lunch konferans för ett gäng. KUUULLLL :)
Hursom, nu ska jag dessutom till gymmet. Började ordentligt förra veckan, 4 gym pass och två powerwalk innan frukost hann jag klämma in. Nu ska jag snart iväg till gymmet igen och det blir det andra för den här veckan. Skönt att få lite rutiner nu i livet. 
Vi får väl se hur mycket tid jag kommer ha till övers sen i november med alla event,konferanser och middagar men jag är så sjukt taggad, taggad till tusen inför denna hösten. 
Hotellet jag jobbat på har levt lite on the edge så att säga. Och dom har nyss anställt två powerkvinnor som ska styra upp hela stället. Och dom har slängt ut all gammal trött personal och väldigt noga ;) valt ut ny personal som ska hjälpa till att komma till toppen. Det finns inte så mycket rutiner ut vi ska prova oss fram till det allra bästa. Försår ni hur mycket jag kommer lära mig?! 
Tjejen jag ska jobba med dess utom är typ född i ett hotell. Hennes mamma är direktör på ett hotell i Sverige och hon har ju jobbat sen hon var baby. 
Ursäkta allt skryt med kom igen. Jag tycker mest bara jag delar med mig av alla mina glada feeling. shoot. 
 
Mer eller minre ny stad, nytt jobb, ny lägenhet, nya vänner. Inget gammalt helt enkelt. 
 
 
Bilder från sommaren 2010, I`m getting therre sooon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0