Oslo, treats me welll

 
 
Jag älskar storstäder, borde nog altid infinna mig i Storstäder. Pulsen gör mig lycklig. 
 
Jag har träffat helt fantastiska nya vänner som jag håller hårt i och hänger med hela tiden. Har skaffat ny lägenhet med tre underbara ladies. Och nu, mina vänner där hemma, har jag dessutom fixat vårt internet. Så nu ska jag försöka dela med mig lite mer av min glädje. 
 
Den bästa storien so far?
HA! Återigen, ni vet. Jag träffar ju några gånger om året det mest vackraste som jag någonsin har sett. Undra hur många som fått den stämpeln av mig hittils i livet. 4 kanske? hehe. 
Och när detta sker finns det ju bara den personen i mitt sikte. Den här gången kanske det har gått lite långt. Har till och med involverat mina chefer i letandet. Och första gången jag såg han var i maj. Och sen dess har jag sett han överallt. Bara det att fröken Josefsson får tunghäfta och blir röd i hela ansiktet bara av att se han på andra sidan av klubben. 
Har till och med dansat breve han en helkväll utan att prata med han. Men nu. 
Han var på jobbet. Min kollega kände han visst. Och han sa till han att du det är en tjej här som tycker du är skickli peeen. Och då hoppades han på att det var den söta tjejen bakom baren. BOOOM klart det var. Hans nummer är i min mobil och det glädjer han att få träffa mig. 
Nu ska man bara lyckas bete sig oxå..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0