typiskt johanna kanske.

Jaha, ni vet. När man kommer på ngt. Jag vill bli vitthårig igen. Då ska det ske akkurat nuu. Igår kom jag på det, med lite alcohol i kroppen. Och färg slängdes i. Ica färg. Som jag gjorde själv. 
När tog någon bort regeln att man ALDRIG ska färga håret blont hemma själv?!
Fick gå till frisören idag, vilket var den bästa lyxen på länge. Dom tyckte jätte synd om mig, fick kaffe, satte mig i en massage stol och fällde upp fotstödet. Det här fixar vi. Nu har jag grått hår..
 
Det kommer ju bli skit snyggt, om typ en vecka. Men jag skulle ju bli fin tills ikväll. Har ju blivit inbjuden på ett event idag, med gratis skumpa hela kvällen UTAV? mannen jag skrev om i inlägget innan. Fuckingkillmee

Kommentarer
Postat av: Rebecca J

Gillar du någon kille nu? =)
Har du någonsin vart kär i en kille som har flickvän?

2012-09-13 @ 16:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0